Elmozdulás Súly Kerékszélesség (elöl és hátul) Autók Természetes szívó Feltöltős vagy turbófeltöltős
A meglévő 1-4 csoportok még az új csoportok első évében engedélyezve voltak a rali-világbajnokságban. [17] Bár néhány frissen homologizált B csoportos autó már az első fordulóból benevezett Monte Carlóban, a csoportból egyetlen autó sem állt dobogóra a szezon 12 ralijából. Bár az Audi Quattro lényegében még mindig a 4-es csoportba tartozó autó volt, 1983-ban Hannu Mikkolát vitte a pilóta címéig. A Lancia új autót tervezett a B csoport specifikációinak megfelelően, de a Lancia 037 továbbra is hátsókerék-meghajtású volt , így kevésbé stabil volt, mint az Audi különböző felületeken haladt (általában a Lancia volt fölényben az aszfalton , de az Audi továbbra is felülmúlta a lazább felületeken, mint például a hó és a kavics). Ennek ellenére a 037-es elég jól teljesített a Lancia számára ahhoz, hogy egy ralival megszerezze a gyártói címet, amelyet akkoriban általában tekintélyesebbnek tartottak. Valójában olyan alacsony volt a Lancia a pilóták bajnoksága iránti tisztelete, hogy egyetlen autóval sem neveztek be a szezonzáró RAC Rally-ra, annak ellenére, hogy Walter Röhrl versenyző még mindig a címre vadászott.